2011. június 27., hétfő

Aláírt Michael Jackson Invincible cd!NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft


Eredeti Michael Jackson Invincible cd dedikálva!
Az cd a személyes gyűjteményemből való, van több képem, autogramom, dedikált CD-m, LP-m, de sosem gondoltam h valaha megválok bármelyiktől is. Most kénytelen vagyok, a pénzügyi helyzetem megkívánja.
A jelenlegi aukció tárgya egy dedikált Invincible cd, de CSAK a cd!
Újnak írtam, mivel mihelyt hozzám került "elzártam", nem volt meghallgatva, akitől vettem szintén ezt mondta.
Eredetiként vettem, én hiszek az eladónak, de mki döntse el maga. Ez az utolsó 1 ft-os, nem minimáláras aukcióm. Úgy vettem észre nem érdemes, mert potom árért megy el, még a töredékéért sem annak amennyiért vettem.
A fentebb leírtak miatt indítom így, mégis élettartam garanciát vállalok rá, hiteles embertől vettem, de az utóbbi 2 dedikált cd után(amik mint írtam alacsony áron mentek el)ez az utolsó. A többi mináras lesz. MJ többet ér, nem pénzügyileg, hanem emlék, relikvia szintjén.
Ez egy borító nélküil, eredeti Invincible cd aláírva, 1x már volt ilyen MJ cd(nem Invincible)abból tanulva, döntsön mindenki a szíve és megérzése szerint, én annyit mondhatok amit én is tudok, ill. mondták.  
Mindig az első kérdés h én írattam e alá, sajnos nem, minden efféle termékemet régebben vásároltam, v más úton került hozzám, így nagyrészt az aláírás történetét se ismerem. Hazudni nem fogok a sikeres eladás érdekében, mint láttam itt már 1-2 embertől...
Ha esetleg van még kérdésed tedd fel nyugodtan!
Sok sikert minden érdeklődőnek, jó licitálást!
Ha esetleg inaktív vagyok, az sajnos a számlaelmaradásom miatt van. A pénzhiány miatt árazok le mindent. Csak h ne lepődjön meg senki, ha nem vagyok itt, mihelyt tudom törlesztem, és leszek újra. De a lemez marad ha már licitáltak rá, és folytatódik az aukció.



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-07-05 07:11
. Aláírt Michael Jackson Invincible cd!NMÁ! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos