2011. október 6., csütörtök

19db-os babruha csomag! Kishercegnőknek LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Szekrényürítést tartok!
Össze szedtem kislányom feleslegessé vált kis rugdalózóit!
Nos a csomag 19 db-ot tartalmaz.
50-56-62-es darabokat vegyesen!
Vékony rugiból van benne 12db
Vastag rugiból 4db van benne
Sapka 1 db van benne
És van benne egy kis szoknyás ruci ami spagetti pántos és bady-s az 1db van benne!
Vannak benne olyan darabok amelyek talpasok és olyanok amik zoknival jók!
Vannak benne olyanok amelyikek csak alvósnak jók bolyhosak, de viszont akkor is jó puha anyagúak, tehát éjszakára a leg ideálisabbak! Ezeket mi is úgy örököltük és alvásra nagyszerű volt meg itthonra is!
A kis sapka az fehér alapon kék kis minták vannak rajta! Én fiúra is lányra is ráadnám! Mikor olyan helyre mentünk akkor azért csajosat adtam rá!
Bármi kérdésed van kérdezz mint utólag bármi lenne! Mindenre szívesen válaszolok csak kérdezz!
Nézz szét nálam folyamatosan tőltök fel cuccokat!
Jó vásárlást kívánok!!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-13 22:56
. 19db-os babruha csomag! Kishercegnőknek LEÁRAZTAM! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos